Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Bestsellery
Półbuty na koturnie
Półbuty na koturnie
74,99 zł
Lordsy damskie
Lordsy damskie
54,99 zł
MOKASYNY MĘSKIE GRANATOWE
MOKASYNY MĘSKIE GRANATOWE
79,99 zł
MILITARNE WORKERY BOTKI DAMSKIE
MILITARNE WORKERY BOTKI DAMSKIE
89,99 zł
Sandały peep toe czarne
Sandały peep toe czarne
65,99 zł
 Baleriny lakierowane białe
Baleriny lakierowane białe
58,99 zł
Lakierowane szpilki OMBRE
Lakierowane szpilki OMBRE
79,99 zł
Espadryle czarne
Espadryle czarne
69,99 zł
Sandały na szpilce beżowe rzymianki
Sandały na szpilce beżowe rzymianki
99,99 zł 79,99 zł
KALOSZE DAMSKIE WIĄZANE
KALOSZE DAMSKIE WIĄZANE
54,99 zł
Promocje
SZPILKI OPEN TOE CZARNO-CZERWONE
SZPILKI OPEN TOE CZARNO-CZERWONE
100,00 zł 82,99 zł
SZPILKI OPEN TOE SZARE
SZPILKI OPEN TOE SZARE
94,99 zł 79,99 zł
CZARNE ZAMSZOWE SANDAŁKI DAMSKIE
CZARNE ZAMSZOWE SANDAŁKI DAMSKIE
90,99 zł 74,99 zł
SZARE ZAMSZOWE SANDAŁKI DAMSKIE
SZARE ZAMSZOWE SANDAŁKI DAMSKIE
90,99 zł 74,99 zł
CZÓŁENKA CZARNE ODKRYTA PIĘTA
CZÓŁENKA CZARNE ODKRYTA PIĘTA
99,99 zł 79,99 zł
ZAMSZOWE KOZAKI FRĘDZLE
ZAMSZOWE KOZAKI FRĘDZLE
89,99 zł 60,00 zł
MUSZKIETERKI Z WIĄZANIEM koturn
MUSZKIETERKI Z WIĄZANIEM koturn
169,00 zł 120,00 zł
MUSZKIETERKI Z WIĄZANIEM koturn
MUSZKIETERKI Z WIĄZANIEM koturn
169,00 zł 120,00 zł
BOTKI SNEAKERSY DAMSKIE SZNUROWANE
BOTKI SNEAKERSY DAMSKIE SZNUROWANE
89,99 zł 70,00 zł
MOKASYNY DAMSKIE RÓŻOWE-SZARE
MOKASYNY DAMSKIE RÓŻOWE-SZARE
72,99 zł 59,99 zł
MOKASYNY DAMSKIE SZARE-RÓŻOWE
MOKASYNY DAMSKIE SZARE-RÓŻOWE
72,99 zł 59,99 zł
Produkt dnia
Kozaki damskie ocieplane
Kozaki damskie ocieplane
59,99 zł
ESKIMOSKI DAMSKIE FUTERKO
ESKIMOSKI DAMSKIE FUTERKO
119,99 zł
Reklamacja

  FAMILY SHOES

 

Reklamacji podlegają wady konstrukcyjne, materiałowe i technologiczne. Do reklamowanego przedmiotu prosimy dołączyć pismo reklamacyjne. Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania można napisać ręcznie. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: sklep@familyshoes.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  5. dowód zakupu.

 

Przed wysłaniem produktów należy poinformować Sprzedającego FAMILY SHOES telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej celem ustalenia szczegółów reklamacji.

Należy wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go pocztą elektroniczną na adres sklep@familyshoes.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Kopia formularza reklamacyjnego powinna być dołączona do przesyłki, która będzie odesłana do FAMILY SHOES.

Produkty przed wysłaniem powinny zostać odpowiednio zapakowane tzn : w dodatkowe pudełko, folię lub owinięte w papier zapobiegający zniszczeniu oryginalnego opakowania.

Na zapakowanej przesyłce proszę umieścić wyraźny napis REKLAMACJA.

FAMILY SHOES nie przyjmuje przesyłek odesłanych przez Klienta bez wcześniejszej informacji i uzgodnieniu szczegółów reklamacji.

FAMILY SHOES nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem, do paczkomatu oraz punktu odbioru.

Klient dokonując wysyłki produktu powinien podać swoje dane adresowe i nr zamówienia , celem poprawnej identyfikacji nadawcy przez FAMILY SHOES 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres  e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ

Części wymienne tzw.fleki lub wierzchniki, starte lub przetarte spody obuwia, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia), niedopasowanie obuwia do stopy, zgubione przez klienta ozdoby (kokardki, guziczki, perełki, klamerki), uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne, naturalne zużycie obuwia, wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (przemakanie obuwia), farbowanie stopy lub skarpetek od podszewek wykonanych ze skór, skór naturalnych, materiałów pod wpływem potu lub przemoczenia, wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi, plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.

Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji jest odesłanie przedmiotu na nasz adres firmowy wraz z pismem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu(oryginał). Jeśli jest to możliwe to prosimy o odesłanie w oryginalnym opakowaniu i prosimy o nie oklejanie pudełka taśmą.Na zapakowanej przesyłce proszę umieścić wyraźny napis REKLAMACJA.

 

UWAGA: Jeśli otrzymana przez Ciebie przesyłka jest niekompletna lub uszkodzona sprawdź zawartość w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru.

Adres, na który należy odesłać produkty :

ML TRADE FAMILY SHOES 

ul.Syrenki 27 (Wejście od  Placu Słonecznego)

91-496 Łódź

 

Pobierz formularz reklamacyjny

płatności bluemedia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl