Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Bestsellery
Półbuty na koturnie
Półbuty na koturnie
74,99 zł
MOKASYNY MĘSKIE CZARNE
MOKASYNY MĘSKIE CZARNE
79,99 zł
MOKASYNY MĘSKIE GRANATOWE
MOKASYNY MĘSKIE GRANATOWE
79,99 zł
Lordsy damskie
Lordsy damskie
54,99 zł
MILITARNE WORKERY BOTKI DAMSKIE
MILITARNE WORKERY BOTKI DAMSKIE
89,99 zł
 Baleriny lakierowane białe
Baleriny lakierowane białe
58,99 zł
Sandały peep toe czarne
Sandały peep toe czarne
65,99 zł 49,99 zł
Espadryle czarne
Espadryle czarne
69,99 zł
Lakierowane szpilki OMBRE
Lakierowane szpilki OMBRE
79,99 zł
ZAMSZOWE SNEAKERSY BOTKI DAMSKIE CZARNE
ZAMSZOWE SNEAKERSY BOTKI DAMSKIE CZARNE
109,99 zł 89,99 zł
Promocje
ESPADRYLE OPEN TOE DAMSKIE KOTURN
ESPADRYLE OPEN TOE DAMSKIE KOTURN
89,99 zł 69,99 zł
LAKIEROWANE SANDAŁKI JAPONKI
LAKIEROWANE SANDAŁKI JAPONKI
67,99 zł 54,99 zł
SANDAŁKI DAMSKIE ZEBRA
SANDAŁKI DAMSKIE ZEBRA
49,99 zł 29,99 zł
LAKIEROWANE SANDAŁKI JAPONKI
LAKIEROWANE SANDAŁKI JAPONKI
67,99 zł 54,99 zł
JAPONKI SANDAŁKI CZARNE /ZŁOTE
JAPONKI SANDAŁKI CZARNE /ZŁOTE
54,99 zł 48,00 zł
SANDAŁY NA SŁUPKU
SANDAŁY NA SŁUPKU
105,00 zł 89,99 zł
SANDAŁY NA SŁUPKU
SANDAŁY NA SŁUPKU
105,00 zł 89,99 zł
SANDAŁY NA SŁUPKU
SANDAŁY NA SŁUPKU
105,00 zł 89,99 zł
SANDAŁY NA SŁUPKU
SANDAŁY NA SŁUPKU
105,00 zł 89,99 zł
JAPONKI DAMSKIE SILVER
JAPONKI DAMSKIE SILVER
69,99 zł 49,99 zł
Klasyczne botki sztyblety szare
Klasyczne botki sztyblety szare
82,99 zł 69,99 zł
Sandały na szpilce szare
Sandały na szpilce szare
119,99 zł 99,99 zł
Produkt dnia
Kozaki damskie ocieplane
Kozaki damskie ocieplane
59,99 zł
ESKIMOSKI DAMSKIE FUTERKO
ESKIMOSKI DAMSKIE FUTERKO
119,99 zł
Reklamacja

  FAMILY SHOES

 

Reklamacji podlegają wady konstrukcyjne, materiałowe i technologiczne. Do reklamowanego przedmiotu prosimy dołączyć pismo reklamacyjne. Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania można napisać ręcznie. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: sklep@familyshoes.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  5. dowód zakupu.

 

Przed wysłaniem produktów należy poinformować Sprzedającego FAMILY SHOES telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej celem ustalenia szczegółów reklamacji.

Należy wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go pocztą elektroniczną na adres sklep@familyshoes.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Kopia formularza reklamacyjnego powinna być dołączona do przesyłki, która będzie odesłana do FAMILY SHOES.

Produkty przed wysłaniem powinny zostać odpowiednio zapakowane tzn : w dodatkowe pudełko, folię lub owinięte w papier zapobiegający zniszczeniu oryginalnego opakowania.

Na zapakowanej przesyłce proszę umieścić wyraźny napis REKLAMACJA.

FAMILY SHOES nie przyjmuje przesyłek odesłanych przez Klienta bez wcześniejszej informacji i uzgodnieniu szczegółów reklamacji.

FAMILY SHOES nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem, do paczkomatu oraz punktu odbioru.

Klient dokonując wysyłki produktu powinien podać swoje dane adresowe i nr zamówienia , celem poprawnej identyfikacji nadawcy przez FAMILY SHOES 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres  e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ

Części wymienne tzw.fleki lub wierzchniki, starte lub przetarte spody obuwia, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia), niedopasowanie obuwia do stopy, zgubione przez klienta ozdoby (kokardki, guziczki, perełki, klamerki), uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne, naturalne zużycie obuwia, wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (przemakanie obuwia), farbowanie stopy lub skarpetek od podszewek wykonanych ze skór naturalnych pod wpływem potu lub przemoczenia, wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi, plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.

Warunkiem przyjęcia towaru do reklamacji jest odesłanie przedmiotu na nasz adres firmowy wraz z pismem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu(oryginał). Jeśli jest to możliwe to prosimy o odesłanie w oryginalnym opakowaniu i prosimy o nie oklejanie pudełka taśmą.Na zapakowanej przesyłce proszę umieścić wyraźny napis REKLAMACJA.

 

UWAGA: Jeśli otrzymana przez Ciebie przesyłka jest niekompletna lub uszkodzona sprawdź zawartość w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru.

Adres, na który należy odesłać produkty :

ML TRADE FAMILY SHOES 

ul.Syrenki 27 (Wejście od  Placu Słonecznego)

91-496 Łódź

 

Pobierz formularz reklamacyjny

płatności bluemedia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl